Måndag

Måndag idag. Jag sov till 15.00, inte okej egentligen MEN
igår var jag uppe & såg småkronorna till cirkus 05.30.
Om det var värt eller inte går att diskuteras. Förlust med 5-2 säger väl rätt så mycket.

Har ju glömt att berätta att jag, Linda, Carro & Rickard var & bowlade i lördags
& vem kom med på dagens högsta poäng om inte SANNA HP, HAHA, tråkig lirare jag var!!
Jag tror lite Linda blev lite avundsjuk;) Fick strikar & spärrar lite då & då. Kan nästan sätta pengar på att jag inte kommer att göra om det, där av skryterierna.

For sedan till Rönne & spelade spel, var inte lika het då.
Jag & koben kom på en andra plats, men lika nöjd var jag för de!

Ikväll är det träning som väntar. Min kondition är inte på topp.
Men visst fan ger men järnet ändå.

Imorgon ska jag ha träningsvärk
& sedan tagga som fan till lagfest.
Ska ut på station & inte är det 18 eller 22 där, utan club 27. Ja, det blir spännande.
Tur att jag & Jess har varandra ;)



Tripp, trapp, trull







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0