Fredag

Fredag & helg idag & som jag skrev på facebook UNDERBART!!

Har tillbringat dagen med Caroline, mestadels sittades i bilen fram & tillbaka mellan affärer & lägenheter.
Men har man ett trevligt sällskap så blir men inte less!!
Har näst intill inhandlat allt till resan, känns kanoners.

Just nu sitter jag hemma i mamma & pappas soffa.
Ska snart hoppa in i duschen för att sedan åka med 17.40 bussen till stan & Johanna.
En ytterst trevlig kväll väntar!!

Hoppas ni alla får en trevlig fredags kväll för det ska då garanterat jag ha!
Kram.

By the way, så har bäst pappan min varit & köpt en mobil som jag ska få låna :]
Så imorn mina vänner har jag återigen en fungerande mobil.
(Typiskt att det måste laddas hela natten först men som sagt IMORN)
Känner mig handikappad utan en "hel" mobil.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0