Dagen är snart kommen

Har verkligen, verkligen inhandlat det sista nu.

Väskorna är näst intill fulla & jag borde inte ha missat att packat ner något.
Och det känns så sjukt att imorn, kan jag säga att imorn drar vi!!!

Ungefär vid 05.30 rullar vi ut mot falmark!!
Kommer säkert egentligen att vara dödstrött men bara för att jag kommer vara så glad och för att jag längtar så mycket så kommer jag att vara pigg som en lärka, tröttheten lär komma sen! (Hoppas på planet till thai)

Jobbar till 22.00 ikväll & till 18.00 imorn, sen är jag ledig i 4 veckor, de ni!!
Det ska firas ;)

Ha det det bäst tills vidare!



Måste bara säga också att jag har den finne inne i örat som tar så gud förbannat ont, AJ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0