Annandagen

ANNANDAGEN 2010
Denna kväll startade hos Johanna. Vid 18-tiden skjutade Petrus oss till en tjej som heter Anna. Som bor mitt inne i schtaan. Jag har som haft tur att få förfest nära stan. Härligt att inte behöva fixa skjuts när man ska ut. Hur som haver så befann sig Anna, Tina, Josse & Amanda där. Jag var äldst på stället och jag kan lova att det blev värre. Drack vine, dock blandat med sprite, men man måste ju börja lära sig på nått sätt ;) Eftersom att det var några nya ansikten så fanns det hur mycket som helst att prata om. Kände igen en av tjejerna oerhört mycket och sen så slog det mig att dom också haft husvagn i Malå i väldigt många år. Det är ju som kul att ha något gemensamt. Blev en tidig utgång även denna kväll. Kanske lite för tidigt. Redan vid kvart i 10 entrade vi station och det var inte en kotte i kön och inte så många inne på station heller. Men vi hade kul ändå! Men måste ju erkänna att både jag och Johanna kände oss ja, gamla. Inte många i våran ålder. Kvällen flöt på och vid ett-tiden började våra magar kurra. Gick in på Kalles en sväng, träffade lintan och gick på subway för attt handla mackor av Carro. Perfekt avslut på en megatrevlig kväll. Joppin var som oftast räddaren i nöden och gav oss lift hem.


Sanna, Johanna, Tina, Josse, Amanda & Anna.






                 




 Bilder från Annandagen

Kommentarer
Postat av: Johanna

Snygga bilder om man kunde klippa bort mig :P

Skicka dom eller lägg in på usb =)

2010-12-28 @ 11:36:37
URL: http://johannabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0