Syskonmys

Efter jobbet idag så kom lillsyster, lillebror och till och med största lillebror, det vill säga Magnus, på badhuset. Inte så ofta han släpper kompisar, garaget, datorn, bilen för att umgås med oss syskon. Bubblade, lekte i stora bassängen, lyssnde på music, bastade och hade det allmänt skönt. Tur att jag fått syskon som är snälla och roliga att umgås med. Vi bråkar aldrig. Visst retas vi med varandra men det blir aldrig på allvar. Okej, Jonna kan få lite temprament ibland men så har hon alltid varit enda sen hon var väldigt liten ;) Söt gumman!

Imorgon bitti åker jag och Jonna till schtaan för att bland annat inhandla alkohol till helgens bravader. Sen ska det köpas lite komplement till mamma och pappas julklapp. Måste även förbi läggan och hämta nå grejer, kolla posten osv. Sen gasar vi tillbaka till Byske. Då väntar jobb 12-19. Sen tar jag på mig lite finare kläder för att sedan åka till familjen Kristoffersson. Där väntar julmat & julklappsleken. Första gången vi kör den leken faktiskt, men jag tror att det kommer att bli grymt kul!

Efter morgondagen så är jag ledig i fyra dagar, under dessa dagar så händer det grejer. Taggad till tusen är jag också! Kanoners.



Saknar brädan också. Men V.10 följer jag med familjen till Kåbdalis. Då ska det åkas ut-a-fan

Kommentarer
Postat av: dallan

HALLÅ KOM FÖRBI MED MINA KLAPPISAR/GLÖGGSET/MITT LIV (om jag råkat glömma något i lördags äzzå)

2010-12-22 @ 23:52:23
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0