Skön lördag

Att offra några slantar och besöka Skellefteå kraft arena i afton var verkligen värt de!
Kul att se när dom spelar bra! Och jag tror inte att jag är ensam om att tycka att dom förtjänar att vara serieledare! Hoppas bara att det fortsätter så här. Kan det vara SAIK´s tur att vinna SM-guld?
Jag vågar hoppas i alla fall.

Annars i afton har jag hängt i Linda & Emils schyssta lägga. Dock bara med frun i huset.
Sköna kvällar i soffan behövs dom med! Trots att jag egentligen är förbannad festsugen, måste hålla mig till nästa helg. Då lilla julafton tillsammans med bäst brudarna är inbokat. Det ser jag framemot.

Nu ska jag tagga till match, i sömnen!


Kommentarer
Postat av: lda0323

<3

2010-12-13 @ 00:32:55
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0