Några natt ord

Fy Fa-an vad det suger att vara förkyld, inte ha någon ork & vad har hänt med konditionen?
Hade det allmänt tungt på träning ikväll. Innebandy är alltid jävligt kul men det kan vara oerhört jobbigt också.

Skulle egentligen traska över till Rebb & dj ikväll och se JVM Sverige - Ryssland men när klockan började närma sig ett så satt jag nästan och sov, men nu har jag sett klart första perioden och inväntar den andra. Sitter dock i morgonrocken och mina mys tofflor, så jag kanske gör en repris från i lördags = somna i soffan. Klockan står iallafall på 09.00. För imorgon ska jag & Idenäs ränna på stan. Är endast på jakt efter en nyårsklänning. Inget annat ska inhandlas. För nu börjar det bokstavligen eka på mitt konto. Inte okej. Tur att jag fick några hundralappar av mormor & Janne. Aja, HEJA SWEDEN Go go go

Just ja, nämnde ju något om att jag har en syster med ett temperament ibland. Måste bara visa en bild ;)


Passa er, här var hon rent förbannad

Kommentarer
Postat av: bea

haha, sötjonna! älskar frillan! varför klippte hon sig inte så? ;)

2010-12-29 @ 20:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0