Slut på sommarjobbet

Fredag & jag sitter hemma och tar det väldigt, väldigt lugnt.
Har tryckt i mig bullar, ett skrovmål, cheese cake, kladdkaka & chips i dag.
Så jag känner mig jävulskt fet. Haha, ja ibland (Läs: OFTA) spårar det.
Men som ni alla vet så var det ju sista dagen på parkförvaltningen idag.
Därav all goskit jag ätit. Det sist nämda åt jag till middag. Skämtåsido.
Dock är chips det enda jag ätit sen jag kommit hem, men jag är typ fortfarande mätt. Är jag förvånad?

Men funderar på att käka en pirog snart, kan lika gärna fortsätta äta dålig mat hela dagen ;)

Jag funderar också på att ringa en vän? Men frågan är om jag ens orkar vara social?
Kanske stänger in mig i läggan hela kvällen, framför tv:en eller med en bok i handen. Vem vet?

Ni andra socialamänniskor får ha en trevlig fredagskväll.

Stugsistan i Byske imorn? Hör av dig om du ska dit.
Ciaaaao.


Har faktiskt köpt orkidéer idag. 3 stycken!!! Otroligt fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0