Onsdag

Å hejbara, första fotbollsmatchen på år och dar, känns det som.
Fick lira med damlaget i alla fall, och det var väl tur de, för vi vann ;)
Och det borde vi ju ha gjort också, spelade mot min lillasysters lag!!

Jonnas tränare hade tydligen sagt till henne att om hon skulle göra en tunnel eller sänka mig så skulle hon få godis. Men det lyckades hon ej med ;) Nog för att vi aldrig ens var i närheten av varandra med ändå!

Började jobba kl 08.00 imorse, är inte riktigt van det.
Men börjar ju snart jobba 07.00 mån-fre, så det är väl lika bra att man får börja känna på hur det känns!!

Om 20 min ska jag ha simskola med en hel del 2:or från Kågeskolan!
Ska försöka få dom är lära sig att vinkla fötterna rätt vid bröstsim, ska bli spännande att se hur det kommer att gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0