Min lördag & söndag

Klockan är inte ens halv nio på morgonen och jag sitter på jobbet redan nu.
Tror aldrig att jag varit här så här tidigt. Men någon gång ska väl bli den första.
Fredde börjar inte förren 13 på måndagar och Peppe är på möte, så därför får jag jobba nu, dock bara i 4 timmar, men bättre än inget! :)

Helgen har varit händelserik, precis som det ska va för det mesta!
Har hela tiden haft någonting att göra, eller rättare sagt så har jag sett till så att jag alltid haft något att göra.
Har varit utan datorn också, det innebär att man blir lite rastlös.

Lördags morgon började ialf som sagt med 1,5 timmes innebandy. Som var skit jobbigt & skit kul!
Innebandy utan regler. Ja, jag kan inte säga att jag är van, blir som ett helt annat spel. Men det är kul det med!
Hann även med att simma några längder innan mitt arbetspass mellan 09.45-13-30 började.

Sedan bar det iväg hem till Rotegatan för att flörta med mamma om att låna bilen, och så snäll som hon är så gick det bra. For till stan, satt i soffan och såg nå skit på tv:en, blev less & ringde till Rebban för att höra vad hon gjorde, inprincip samma sak som mig. Därför förflyttade jag mig från våran soffa till deras soffa. Såg matchen mellan Hv-Djurgården och hade det allmänt trevligt. 

När klockan började närma sig 19.30, så for jag till hemmakväll för att möta upp Mallan, hyrde filmen trubbel i paradiset & hämtade upp Johanna. Sedan såg vi tre filmen på lyckogränd 4. Helt okej film, kanon bra sällskap!

Gick upp 09.00 igår söndags för att tvätta, tvätta, tvätta. Och det är så skönt när det är klart, dock så tog den några timmar! Under tvättningarna, hann jag bland annat stor städa toan, diska och se Ostvik/Drängsmark vinna över boliden med näst intill två siffrigt, det sist nämnda tillsammans med Johanna! 

Kvällen avslutades på A-torp tillsammans med Sandra, Carrox2 & Tessa. Såg Män som hatar kvinnor, Flickan som lekte med elden & Luftslottet som sprängdes. Inte dåliga filmer må jag säga!  

Och idag är det måndag & jag sitter som sagt på jobbet, till kl 12.00. Ciaoooo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0