Måååååååndag

Många säger ju att måndagen är den värsta dagen av veckans alla dagar, men för mig är det en av dom bästa.
Och givetvis är det för att jag alltid är ledig då!!
Denna lediga dag har bestått av solning och käk på balkongen och storrensning av bokhyllan, byrån, förrådet & pärmen. Fyllde 3 påsar med ovärda papper som kördes på dirren till återvinningsstationen, allt detta tillsammans med fjanten Lars-Anders som jag nu råkar dela lägenhet med. Mohahahha

Dessutom har jag & Jessica nyss avverkat en löptur på drygt 7 km.
Dock så blev det en paus på 30 min på idrottenshus, där vi hade möte om sponsring & nyförvärv.
Säsongen 09/10 har just så pass avslutats men jag är redan taggad för nästa säsong!!!

Imorgon jobbar jag 09-18. Inte varje dag jag jobbar dagtid, känns ruggigt bra!
Ska få testa på något nytt dessutom. Basta med pepparmynta och honung, det ska tydligen ge extra njutning för både kropp & själ. Får hoppas att badgästerna kommer att uppskatta det hela.

Nu väntar en dusch!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0