Fan, fan, fan

Ursäkta, men ibland är jag otroligt klantig och har svårt för att vänta.

Jag & Carro beställde våra koder till den norska deklarationen samtidigt.
Hon fick sin kod i fredags och i tisdags hade jag inte fått min kod.
Så därför tog jag förgivet att det hade hänt något på vägen och beställde en ny.
Men igår kom brevet med koden, men eftersom att jag nu beställt en ny så har den koden jag fick igår blivit spärrad. FÖRBANNAT. Och imorrn är sista dagen man kan deklarera och hur stor är chansen att brevet ska komma imorn nu då??? tog typ 8 arbetsdagar sist varför skulle det ta 3 nu!!!????

ÅHH, men pratade med Annas kille John & han tror inte att det ska vara så farligt att man skickar in deklarationen försent om man först överklagar. Så jag må göra det då!!!

Ska sticka iväg till bussen nu. Jobb 16-21.

Kommentarer
Postat av: Emma

Va härligt=)

Ja mr bara bra, bara sommarn kvar nu sen kommer jag hem!



Va har du för dig allt mest?:)

2010-04-29 @ 20:13:25
URL: http://emmahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0