Måndag

Helgen är över & nu är det måndag igen.
Har som egentligen inte så stor koll på dagarna nu när jag är arbetslös, men jag vet ialf att det är måndag idag.

Jobbade faktiskt min första dag på Byske badet på ungefär 7 månader i lördags,
det gick bra trots att jag jobbade tillsammans med en söt tjej som heter Tina, som aldrig jobbat där tidigare.
Men som sagt allt rullade på bra.

Efter jobbet rullade bilen vidare till skell & edda.
Träningsmatcher stod på schemet, våra första till & med!
(Om vi inte räknar med pojkar -94, men det matchen räknas inte)
Hur som haver så vann vi första matchen mot K4 med 1-0 & andra matchen mot Vännes med 6-3!
Frida hade lekstuga & om hon satt alla sina chanser så hade vi nog vunnit med x-antal mål till, hehe
Jag däremot hade riktigt tunga ben, måste vara efter min förkylning. Orkade ialf med två hela matcher :)
Och givetvis så hade och har jag träningsvärk både igår & idag!!! Inte nådigt heller.
Träningen ikväll kommer att vara jobbig.

 Min Jävligt heta lagkamrater ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0