Träning & bio

Sitter vid min efterlängtade dator just vid tillfället, äntligen en bärbar dator med trådlöst internet..
Precis så ska det va :)

Kvällen har bestått av träning, innebandy på edda. & j'vlar vad fart det var på dagens träning, KANON
Sen traskade jag vidare till stan för att se bio med C.I.
Prinsessa såg vi, helt själva i bion dessutom. Men filmen var bra, och sällskapet var ännu bättre!

Imorgon så ska jag ta 12.25 bussen till Byske.
Jobbar 14-22. Fast först ska jag hem till Rotegatan 7 & och testa lite kläder som jag beställt från hm, närmare bestämt ett par svarta jeans, paljett (?) leggings & en bikini, Hoppas bara att allt passar!!

För övrigt så var 91:an tidningen som jag läste igår as bra! hehe, så vad ska jag läsa i kväll?
God natt.



Stadsfesten ´09. Hade ju hoppat bungyjump den kvällen, klart man var nöjd ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0