Lördag

Hola amigos!
Det är fan lördag idag, lördag är ändå lördag trots att jag sitter på jobbet i skrivandes stund.
Väntar på ett gäng som hyrt badhuset idag, hoppas ínte att det är nå huliganer iallafall, men så otur ska jag väl inte ha.

Om allt blir som jag tänkt mig så ska jag kunna stänga igen (butiken) 17.15 & då kommer Lallsson & hämtar mig för att kl 18.00 ska jag, han, Frida & Daniel sitta i en biosalong & se reklamen till filmen upp..en barnfilm, men det blir nog mysigt :)

Annars blir kvällen lugn för imorgon kl 08.00 kommer Linka & hämtar upp mig, då är det dags för mig & hela laget att dra söderut, till Umeå för att möta Ersboda i en innebandymatch..och vad tror ni, vinner vi även denna match med 9-0, jag ska då satsa på att göra 3 mål igen, tur att jag har höga mål ;) men vem vet, jag kanske uppnår dem?

ALLA ÄLSKAR SKELLEFTE IBK, SKELLEFTE IBK, SKELLEFTE IBK!! HÖHÖH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0