Cha

Chaaaaaaaaaaaaaaaaa baaaa, Sitter kvar på jobbet.
Har slutat men väntar som vanligt på 22.35 bussen som ska ta mig till staden.
Igår hade jag världens huvudvärk & jag brukar näst intill aldrig ha ont i huvudet, då var min fråga, what to do?
Men tur att jag har en söt pojkvän som gav min en huvudvärkstablett & vattenersättningstabletter or something, thaaaaanks dude!

Har jobbat 14-22 idag, har varit rätt så sliten men dagen har gått bra!
Imorn, är det spinning, barnmorskemottagningen & jobb mellan 16-22 som gäller, kanoners :)
En sväng på stan hinns nog också med, någon som vill ta en lunch på stan, pleeeeeeeeease? :)
Sen så sover jag hemma i Byske imorgon kväll, orsaken till de är för att jag ska på Byske vårdcentralen imorrn
& ta min första dos av vaccinet twinrix, weeeei, Thailandsresan börjar närma sig :)

Aja, ska börja traska till busstation nu, Ni må háde! Puss




Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha jag verkar ha missat något. När ska du till thailand och med vem ? :P

2009-10-18 @ 15:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0