Ännu obesegrade

Ja, Ni som inte var på Edda igår & såg våran match. MISSADE FAKTISKT EN 3 POÄNGS VINST! De ni. 5-2 vinst
Ännu obesegrade!! IBK Rockar!

Och jag mina vänner gjorde 2 poäng, är inte riktigt likt mig att göra poäng.
Men har man en passkicklig Frida Lindberg vid sin sida som ger en kanon passningar så är det inte så svårt att sätta bollen i mål ;)

Match lediga nästa helg & då är det ju givetvis fest. Maskerad fest. Ja, det kan nog bli roligt!!


Idag är det ialf måndag, Lalla har åkt tillbaka till Arvidsjuar & jag stannar kvar i Skell & är ledig!
Imorgon åker jag tillbaka till Byske & jobbar 15-22. & dessutom är det ju löning imorgon!!!! WEEIO

Nu ska jag kolla upp om det blir nå friskvårdsträning i veckan.
Ni må hade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0