1:a

1 December. När jag var liten så längtade jag ofta till den första december..
..får då började den riktiga nedräkningen till julafton.

Idag så är det inte lika spännande. Men julen har jag alltid tyckt om & kommer förhoppningsvis alltid att göra.

Och dessutom så kollade jag just ut genom fönstret & det är faktiskt så jäkla bra att regnet har byts ut till SNÖ
Det kunde ju inte komma mer lägligt :)
Nu kan äntligen den sanna julstämningen komma. Bara nu snön stannar kvar.
Ska drömma om snö i natt & hoppas verkligen att den är kvar när jag vaknar.




Träningen idag gick väl inte så bra som jag hoppats. Jag var inte vän med bollen.
Och min kondition & ork var inte på topp.
Men vad kan det bero på? Jo jag tror att jag håller på att bli förkyld igen. Snorar & är tät i näsan. TACK för de.
Kanske måste boka tid för vaccinering av svininfluensan? Tåls att tänka på.
Vill verkligen inte bli sjuk nu när vi har dubbelmöte & att jag för första gången har tänkt byta ut ett lördags pass på jobbet.
PLEASE

Sov förövrigt 13 timmar i natt. Trots de är jag lite smått trött nu. Känns ju ändå hyffsat bra.
Har inte såå stor lust att vända på dygnet helt & hållet.





Kommentarer
Postat av: CARRO

jul & snööö, weeeeeeeeei!

2009-12-01 @ 02:45:01
URL: http://cmei.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0