Film & hemmagjord pizza

Idag så har det faktiskt hänt något, haha tror det eller ej. Jag har varit i Rönvika, hos Andreas och sett film & ätit hemmagjord pizza, Mums ! Men vi saknade en viss flicka som heter Caroline, kom tillbaka din filur ;)

Annars idag så har jobb stått på schemat som vanligt, men det är najs, Jag trivs, så dagarna går fort, väldigt fort..jag hinner knappt med. På fredag ska jag hem. Då har jag varit här i 4 månader, 4 MÅNADER!? Vars tog tiden vägen (?)
Men jag kommer inte att ånga på något sätt att jag for hit till Bodö i Norge. Har varit skönt att få komma bort ett tag och testa något nytt. Och jag har ju bland annat inte bara testat på att jobba på ett jobb, utan fyra! Som housekeeping på thon hotell, som städerska för ISS, jobbat på dagis & på ett ålderdomshem i Melöy ! Kan då konstatera att det sist nämda var det tråkigaste jobbet, aldrig mer....eller kan inte lova men jag hoppas då inte.

Nu ska jag killa ner i källarn och hämta upp min hockeytrunk för imorgon ska det börja packas. Och städa, tvätta osv
Hade king så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0