Byske badet

Blev erbjuden jobb på utebadet i Byske i sommar, men som jag sagt tidigare så har jag tackat ja till parkförvaltningen även denna sommar. Så blev ett nej till detta jobb, men hur som haver, så kommer jag nog att ha jobb på Byske badet (inomhus) till hösten, kanon. Trivs riktigt bra där. Fast tyvärr så kan jag inte bli erbjuden ett fast jobb eller ett jobb med färdiglagt schema, men jag tar det jag får, bättre än inget. Och om jag inte jobbar såå mycket så jag nog ha tid med någon resa också. Underbart.


Halv jobbig dag idag för den delen, jobbade med en tjej som kommer från Ryssland, hon har bott i Norge i 5 år men hon suger ändå på norska, så hon fatta ju typ ingenting av vad jag säger. Och jag blir knäpp när man frågar något och väntar sig ett ja eller nej men får istället tillbaka okej... åååååååh. Så jag var som tvungen att köra lite norsk-svenska. Hahaa, ja, man gör ju sitt bästa ;)

Så vad sker ikväll? Jag är öppen för förslag, hör av er ! hehhee




Alltså förlåt Linda men jag diggar den här bilden ;) haha, ja jag älskar dig med, HHAHA PUSS


Kommentarer
Postat av: linda

amen usch fyfan sanna, lägg ner fysatan vilken icke-officiellbild jag dör kaman kaman kam-AAAAAAAN

2009-05-08 @ 17:15:39
Postat av: carro

tanja? hahahahaha stackars dig

2009-05-11 @ 15:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0