Äntligen så funkar internet igen

Internet har inte funkat på bara ett dygn, men nog har jag hunnit haft sinne för de. Hahaa, beroende eller vad?

Har ialf avslutat en vecka som innehållt drygt 60 timmars jobb. Jävligt skönt när en sån vecka är över och speciellt den dagen man får lööööön.

Igår så for min pojke Lalla till Mallorca. Han är inte hemma när jag kommer hem :( Så nu är det min tur att vänta hemma på han, men det handlar bara om en vecka. Tur det :)

Nu ska jag dra till hälsoaffärn i glashuset och inhandla några tabletter för 200 spänn, men inte vilka tabletter som helst, dom tar bort sötsuget, om det funkar så kanske det kommer att bli mitt bästa köp, det återstår att se. Tabletterna heter iallafall krom-tabletter. Jag hoppas på dom. Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0