Nedräkning

Haha, börjar som bli en liten nedräkningning till på fredag, så mycket längtar jag hem till Sverige!

Har jobbat idag, 08-18.30, 10 timmar, är som alltid lika skönt att komma hem när man jobbat övertid. Ska bli skönt att få gå och lägga sig ikväll. Känns som om det kommer att bli en tidig kväll, för det blev det inte igår och dessutom så hade jag jätte problem med att somna, brukar inte ha det? Blir väl så när man ligger och tänker på allt och inget och när man dessutom tänker extra mycket på att jag måste sova. Aja, jobb imorgon, hoppas såklart på överid då med, vill ju att pengarna ska rulla in. På tal om pengar så får vi lön imorgon, Yeeeeees, spännande att se hur mycket man får! Thihihi



CARRO ÄR DU MED ELLER? ;) HAHA

Kommentarer
Postat av: CARRO

haha men alltid redo........

2009-03-30 @ 21:00:57
URL: http://carolineidenas.blogg.sei
Postat av: lindada

glöm inte femhunkan till mig bitchie bitch!!

2009-03-30 @ 21:08:56
Postat av: lindada

glöm inte femhunkan till mig bitchie bitch!!

2009-03-30 @ 21:09:41
Postat av: Carro

Jamen självklart att vi gjorde!!!!:D

2009-03-31 @ 12:45:18
URL: http://carolinelundsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0