Gratis är gott

Jamen då var man hemma igen då efter dagens arbete, blev jobb på iss idag! Och vet ni vad. JAG SKA FÅ TRÄNA GRATIS PÅ FRISKHUSET I 2 MÅNADER! Liiiite lägligt att jag fick veta det just nu, Tack Iss! Och det roliga är ju att på fredag går vårat månadskort ut och på måndag så tänkte vi köpa ett nytt, men det behöver ju inte jag, king! Har dessutom fått en cool T-shirt, ISS gjör det på friskhuset, fast ett norskt ö då men, hehe Happyfaaaaaaaaace

Kan också passa på att berätta att jag kommer hem nästa fredag, alltså den 3 April, läääängtar!
Meeeeeeest efter Lalla (L)

Haaaade, Ciaaaaao!


Kommentarer
Postat av: Jess

Då hinner du träffa mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-26 @ 17:52:45
Postat av: Hp

Jaaaaaavet :D

2009-03-26 @ 18:02:49
Postat av: Hp

Jaaaaaaavet! :D

2009-03-26 @ 18:04:49
Postat av: Anonym

jamen längta mest efter lalla...GÖRE!!!!!

2009-03-26 @ 21:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0