Givetvis

Är ju som sagt ledig idag, och jag ska ju som sagt tvätta också, så därför tänkte jag att när Carro går upp imorrn så gör jag också det, alltså bara för att slänga in en tvätt i maskinen och sedan gå och lägga sig igen, så när klockan ringde 07.15 så steg jag upp och slängde in bland annat sängkläderna i tvättmaskin och sedan så gick jag och la mig igen, men givetvis så kan jag inte somna om!! Åhhh, vad ska jag nu göra idag? kom iallafall att tänka på att jag laddat hem 2 filmer, polarexpressen, barn film, jag vet, men ändå och Patrik 1,5, har redan sett den på bio, men har man så lite att göra som jag så äre värt att se den igen. Sen så ska jag gå till banken igen, glömde säga att jag vill ha en kontokort också så att jag slipper betela 35 kr varje gång jag ska ta ut pengar. Sen så får jag väl försöka hitta på något annat så att min dag ska gå framåt.

Hur som haver så är det så att hotellet här har "påsklov" från och med 8 April till 14 April, så vad passar inte bättre då än att fara hem? Blir säkert då en längre vistelse, weeeeii.

Sen så vill jag bara passa på att säga att jag är jävligt avis på några tjejer i klassen som ska till Hemavan nu till veckan, Finns så många minnen från när jag var där med dom, längtar tillbaka till den tiden! Men ha det så bra tjejer!  Lev och må! Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0