FF

Jo, i helgen så har vi ff, här på sjögata 6, inte för att Arne är våran pappa men ändå ;) hehe, Blir i alla fall ingen fest..är för trött för de & jag är då inte ens sugen, så varför slösa pengar på de?

Ikväll försten så är det ju det där så kallade Earth Hour.
Den 28 mars 2009 klockan 20.30-21.30 inträffar Earth Hour. Målet är att en miljard människor över hela jorden ska delta genom att släcka ljuset under en timme.
Ganska kul grej egentligen, får väl se hur det ska gå. Vi har iallafall tänkt släcka ner allt i lägenheten förutom kanske tv:en, för vad ska vi annars göra i 1 timme, skulle ju vara mysigt att tända ljus och läsa en bok, men va faaan, PALLA, stackars alla tv program som har sändningstid då, om dom flesta tar det här seriöst så kommer dom inte att få så många tv-tittare, som tex Robinson ikväll då. Aja, ska äta min negerbollar nuuuu, hehe

Idag så fyller min älskling år, Grattis Lalla (L)


Kommentarer
Postat av: Lalla

tack älslking för att du grattar mig :D love you 4ever and rever!! <3

2009-03-29 @ 04:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0