I väntan på annat

SENASTE:
1. Dryck: Beror på humör & väder
2. Telefonsamtalet: Pappa
3. SMS: Kommer inte ihåg, har slut batteri på mobilfan
4. Sång du lyssnade på: Någon på radion
5. Gången du grät: Kan inte komma ihåg det heller, kanske glädje tårar när jag såg the proposal

HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: icket
7. Har någon varit otrogen mot dig: Hoppas inte
8. Varit kär?: Oja
9. Förlorat någon speciell person: Farfar & morfar
10. Varit deprimerad: Nejdå
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Faktiskt inte, bara nästan

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. Svart
13. Rött
14. Vit

I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: Jooo
16. Fått ditt hjärta krossat: Neej
17. Skrattat så att du har börjat gråta: JADA!
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Nixs
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Det har jag nog
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Nja, tror inte det
21. Kysst en kompis: Nope

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat : Näst intill alla
23. Hur många barn vill du ha: 3, tror ja
24. Har du några husdjur: Nej
25. Vill du ändra ditt namn: Nej, men när jag var liten ville jag byta namn till Nathalie
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Var med famlij, pojkvän & vänner!
27. Vilken tid vaknade du idag:05.50
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov
29. Någonting som du längtar till: Stadsfesten
30. Senaste gången du träffade din pappa: 10 min sen :)
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Vill kunna uttrycka min känslor
32. Vad lyssnar du på just nu: inget spec, pappa som pratar i bakgrunden ute på gården
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: jo jenka ja
34. Vad gör dig irriterad just nu: Att det inte går några bussar till Östersund
OM DIG:
36. Vad är ditt namn: Sanna Häll - Pettersson
37. Singel/upptagen: Upptagen
38. Stjärntecken: tvilling
39. Kille eller tjej: Tjej
40. Grundskola: Byskeskolan
41. Gymnasie: Anderstorpsskolan
42. Högskola: Inte än
43. Hårfärg: Ljusbrunt
44. Långt eller kort: Långt
45. Längd: 164 cm
46. Vad gillar du gällande dig själv: Glad & positiv
47. Piercings: Öronen?
48. Tattoos: nix
49. Höger eller vänster: Högerhänt & vänsterfotad  

DIN FÖRSTA:
51. Operation: Hoppas jag slipper det forever
52. Piercing: öronen
53. Tatueringen: ingen
54. Bästa vän: Linda
55. Sporten du spelade: Fotboll
56. Husdjur: Flera kaniner
57. Vaccination du minns: Kan inte komma ihåg
58. Konsert: Tomas Ledin
59. Förälskelse: Kanske Jocke då
60. Alkohol du drack: Säkert sprit

JUST NU:
61. Äter du: Inget
62. Dricker du: Inget
63. Är du på väg att: Fara på cirkus, haha
64. Lyssnar du på: The voice
65. Väntar du på: Att klockan ska bli typ halv 7
DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: Självklart
67. Vill du gifta dig: Jaaao, med den rätte
68. Karriär i åtanke: Vet ju fan inte vad jag vill bli, ååååååh

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: Ögon
70. Kramar eller pussar: Kramar
71. Kortare eller längre: Längre
72. Yngre eller äldre: Äldre
73. Romantisk eller spontan: Lite av varje
74. Snygg mage eller snygga armar: Mage
75. Tatueringar eller piercingar: Helst inget
76. Känslig eller inte: Gärna lite känslig såklart
77. Ragg eller förhållande: Förhållande
78. Bråkstake eller tveksam: Ingen bråkstake

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: Ja
80. Gjort något sjukt spontant: Kanske inte sjukt
81. Tappat glasögon eller linser: Nej
82. Haft sex på första dejten: Nej
83. Krossat någons hjärta: Nej
84. Har någon krossat ditt hjärta: Nej
85. Har du blivit arresterad: Nej
86. Dissat någon: Jo
87. Gråtit när någon dött: Ja oja
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): Faktiskt inte, haha även fast att jag har så snygga vänner ;)

TROR DU PÅ:
89. Dig själv: jada, annars hade jag väl grävt ner mig eller nå
90. Mirakel: Nja, har då själv aldrig varit med om nått
91. Kärlek vid första ögonkastet: Nej
92. Himlen: Kanske
93. Tomten: Haha nej faktiskt inte, skulle vilja :)
94. Att kyssas på första dejten: Kanske det ja
95. Änglar: Nja, tyvärr

SVARA ÄRLIGT:
97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej för fan
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Tror inte att många klarar av det, tyvärr men en del tror jag kan det, svara ja
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Min familj
100. Att posta det här är din 100 sanning:  Är det så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0