Onsdag 10 Juni

Idag är det onsdag, halva arbetsveckan avklarad.
Har i veckan mest bara kört blommor från Skellefteå till Byske. Har inte vi ett växthus i Byske? men givetvis så har ju Skellefteå kommun ett eget växthus, såklart så måste vi ju ta blommorna därifrån, där av bilfärderna.
Så nu är jag & Carro i full gång med att plantera, men det tycker vi är nice. Ska väl kanske bara tala för mig själv, men jag är rätt så säkert på att hon tycker det med, iallafall att vattna alla dessa blommor sen. Då kan man verkligen säga att vi har ett kanon sommarjobb, bara glida runt med gatorn i Byske med en fet tank på släppet och bara vattna, när solen är framme så är det som bäst, såklart.

Annars så är ju studentveckan i full gång, inte för att jag berörs så mycket av den.
Men jag befann mig på balen igår iallafall. OCH VA FAN GICK INTE JAG BALEN FÖR??, Kunde ha gått med vem som helst. Får kanske vänta två år, då går min broder ut, och jag vet att han vill gå med mig, MOHAHAHA (L)

Ikväll ska jag & syrran till moravallen och se Byskes herrar lira lite boll, Byske - Jörn.

Jobb & kolla på studenten imorn, har ju en pojkvän som ska bli vuxen (?) och ta studenten + att Magnus fyller hela 17 år, århundrades sämsta ålder, men smörgåstårta ska ätas !

Annars så taggar jag till fredag, då är det fest och inte med vilket gäng som helt, nämligen SPFL3!!!!!!!!!! AHHHHH (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0