Spontant

Skulle egentligen ha en städarkväll med Lalla, men eftersom att han drar till Arvidsjaur så stannar jag i Byske & idag är det ju torsdag, och om man befinner sig i Byske på en torsdag och när det är så jävla bra väder som det är idag, så finns det inget annat än en kväll på lanternan!! Brukar ju vara en tjej som planerar och har mig men ibland så är det kul med lite spontana grejer! Och självklart blir det förfest ute, troligvis på stenarna mellan broarna, NAAAAAJS
Blir även bjuden på middag hos Carro, kunde ju inte tacka nej till grillat, jag snål äter som hos familjen Idenäs! haha ;)

Förövrigt så ser jag ut som en räka på ryggen!! Inte ball, förhoppningsvis så blir jag brun sen, längtar tills dess :) Desssutom så har jag ju fått några riktigt snygga ränder på ryggen, tur att det är inne nu (????)

Aja, solen NU?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0