Ja men hej bara

Ja men då var det onsdag igen. Dagarna bara rullar förbi, endast en jobbar dag kvar till lång helg.
I veckan har jag mest jobbat, ätit tårta och tränat. MEN jag har också gjort något ovanligt, igår så gjorde jag min debut på systemet, Och hur skönt var inte det!? Fick med mig hem en flarra mintuu och några cidrar. WIIIIE, Taggad till fest eller vad?

 
Och denna underbara helg kan ju inte börja bättre, för imorgon är det torsdag den 18 juni, vilket innebär att Lanternan har premiär!!!! HOPPAS VI SES DÄR, Förövrigt så hämtade jag och Carro våra peronalkort idag, vilket innebär att vi går in på lanternan helt jävla gratis, så ni vet ju vars ni hittar mig på torsdagar i sommar!!



Reklamen snodd från Sofia AL ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0