Stadsfesten

Men hejbara,
Måste ju bara få säga att helgen har varit den roligaste på jag-vet-inte-hur-länge, Jag säger som alla andra, varför är stadsfesten bara en gång per år?!
Kan ju bara skryta lite och säga att jag faktiskt hoppade bungyjump, jag tvivlade lite på mig själv att jag inte skulle göra det, var väl mest min förtjänst att jag gjorde det, men också Mattes ! hade inte han sagt att nu följer jag dig Sanna då hade jag nog kanske inte gjort det, så tack för det Mattias! Men du är väl skyldig mig 500 nu va? ;)
Annars så var nog ledin den enda artisten jag såg, hade så roligt i öltältet att allt annat glömdes bort, antar väl att det är sånt som händer, men nog är jag lika glad för de!! Taggar som fan till nästa år nu!!!

Som vanligt så hade jag väl tänkt lägga in några bilder, men det får bli när jag har tid & vem vet när? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0