omg

Ahhh, HALVA sommarn är ÖVER!? Vad hände?
Vad hände med tiden? Vill bara lägga mig ner och gråta. Nästan. Har ju ändå hunnit med några grejer ialf.
Men solen saknas, JAG saknar solen & sommarvärmen.

Här sitter jag i soffan och gör ingenting, och det är ändå sol ute nu, lite från och till?
Så vad gör jag? som sagt ingenting. Hade ju tänkt gå ut på en promenad, men kände inte för att gå själv.
Vet ej vars pojkvännen min for och jag orkar inte ens ringa till någon? Jag blir deprimerad.

Sängen och jag snart då? Kan ändå inte sova ordentligt nu för tiden, vad är problemet, har aldrig haft sömnproblem.
Men nu vaknar jag minst 5 gånger per natt, vrider och vänder på mig i ett x-antal minuter, somnar om och så håller det på.

Få mig på bättre humör, Någon?

Trästocks
Byske marknaden
STORSJÖYRAN
Fest i Hedfors...

...något jag ser framemot iallafall



Hej fräscha faaaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0