JobbJobb :D

Imorse steg jag och Linda upp klockan 9, det var det dags att bege sig till den 3:e intervjuen, denna intervju varande på iss.
Hon som intervjuade oss hette Caroline och var väldigt trevlig....bla bla.. och jag ska få jobbaaaaaaaaaaaa!
Ska jobba torsdag och fredag, 06-14. sen hela februari kommer jag att få jobba dom dagar dom behöver folk vilket lät rätt så ofta. Och om jag sköt mitt jobb efter februari månad så kommer jag att bli fast anställd tills jag flyttar hem till Sverige!

 Jag vill ha!


Fick nyss ett samtal från Adecco där dom undrade om jag kan jobba på barnehagen (Dagis) idag mellan 12.00-16.30 och givetvis sa jag att det kan jag! Snyyyyggt, andra jobbar dagen!
Imorgon blir det inskolning på Thon hotell, spännande att se hur det kommer att gå.

Dags att byta kläder och göra någon nytta, Tjing!

Kommentarer
Postat av: lindadahlqvist

jagoch carro har gått runt hella boddan, skämtar inte! nu ska vi göstanba. lycka till med äckelbarnen!

2009-01-27 @ 12:45:34
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/
Postat av: emmast

hej

2009-01-27 @ 14:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0