En liten lista om mig...

Vad heter du: Sanna Häll - Pettersson
Var bor du: För tillfället i Bodö, Norge, men annars i Skellefteå.
Trivs du där: Ja, tack vare mina två bästisar, thihi
Brukar du läsa horoskop: Alltså ja.
Har du körkort: Ja, Tack för det.
Favoritdjur: Inget egentligen. Men jag skulle vilja ha en sköldpadda.
Festar du mycket: Nej, festar lagom.
Sprit, cider, vin eller öl: Cider, lätt.
Brukar du bli för full: Inte så ofta.
Antal kuddar i sängen: Ja én, räcker gott och väl. eller + Carros då ;)
Äger du ett busskort: Japp.
Vad åt du till frukost:  En hårdmacka med skinkost och en yoghurt.
Har du haft sex idag: Nej.
Nästa mål i ditt liv: Ja, få ett jobb, helst två.
Hur svarar du i mobilen: Hallå. Om det är någon okänd; hej, det är Sanna.
Antal timmar sömn inatt: 6-7 timmar kanske.
Sov du ensam: Nej.
Din hobby: Sport, träning, Snowboard osv
Vad är det för veckodag? Tisdag.
Vad åt du senast: En sallad, bestående av gurka, rödlök, majs och feta ost, mums"!
Vem fick du sms av senast: Johanna B Brännström
Vem ringde dig senast: Arne Skoglund
Godaste ölen du druckit: Corona
Vilka hårfärger har du haft: Blont, brunt, mörkbrunt osv
Vad såg du senast på TV: Handboll. Slovakien - Sverige
Vad läser du för bok just nu: Livstid av Liza Marklund
Längd: 164cm.
Skostorlek: 37
Hårfärg: Blont
Är du kär i någon: Svar ja.
Vad gör du om ett år: Ingen vet. Förhoppningsvis jobbar jag någerst, om jag inte börjat plugga.
Dricker du: Ja, eller det beror ju på vad, Cola? OJA
Vilken parfym använder du: Escada - Incredible me
Vilka skor använder du: Gympaskor, Moccastövlar och sneakers.
Dagens klädsel: Ni vill inte veta. Haha, Långkalsonger och en T-shirt, inte hela dagen dock
Piercingar: Nej, eller räknas hål i öronen?
Tatueringar: Nej, icke de heller
Vad är du rädd för: Ja, det skulle väl vara döden, ensamhet, att bli sviken osv
Gillar du att tvätta: Det värsta är ju att jag gör typ det, ialf om jag får göra det själv och som jag vill.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja! Det är faktiskt det allra roligaste med nöjesparker
Vad har du gjort idag: Varit på jobb intervju, jobbat på ett dagis och chillat med brudarna framför datorn
Var det kul: Det första och sista var det, jobba på dagiset? Haft roligare, men dom har söta och trevliga barn här i Norge
Hur tidigt stiger du upp: Jadu, nu när jag inte har något fast jobb så varierar det från dag till dag.
Gillar du att slåss: Nej, verkligen inte och inte när andra gör det heller
Vad ska du göra ikväll: Umgås med Linda och Carro, typ ta en promenad.

Vad är du allergisk mot: Inget, vad jag vet
Var har du ont: ingenstans :D
Använder du hårspray: Ojaaa
Kan du stå på händer: Nej
Favorit serie: Desperate housewives, One tree hill, scrubs osv
Salt eller socker: Var sak har sin plats...
Gillar du ketchup: Hatar tomater, men diggar ketchup
Är du glad nu: Jag är inte glad och jag är inte ledsen
Var du glad igår: do
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Nope
Vad dansar du till: Pokerface, men dansar aldrig nykter dock.
Kan du sjunga: Alla kan, men frågan är hur bra? Jag är i den grupp som suger
Mer värt än guld: Lycka
Spaghetti eller makaroner: Makaroner
Ett land jag helst vill besöka: USA, Thailand, kroatien, Australien, You name it!
Ska bli skoj: Det blir vad man gör det till
Ska inte bli skoj: Om det blir daaaaligt väder
Sparar till: Inget speciellt egentligen, en resa?
Väntar på: Ett jobb
Pålägg som gäller: Förtillfället, skinkost
Dagens dryck: Äppeldricka
NU: Glass i stora lass, Peace out!


Kommentarer
Postat av: kakan

vilken fin lista du knåpat ihop!

2009-01-27 @ 21:50:26
URL: http://carolineidenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0