High school musical 1

Jag och Carro har nyss sett high school musical 1, haha, en sån klassisk film men ändå så bra, eller ialf ganska men det måste väl vara positivt om man blir glad av att se den!
Sååå ja imorn är det enda jag har på schemat high school musical 2, eller hur Carro? ;)




Över till något annat, men kära lillebror skicka igår några bilder på när dom var och körde skoter i Hedfors...Och jag kan lova att det är något jag längtar hem till. Eller ialf till Hedfors..kanske min favvo plats, Finns så många minnen, med både familj och vänner!

           

Slänger in några sommar bilder också, Längtar!

           

Och även några plojbilder, har bara några på den här datorn men det är väl kanske tur de!

           

Aja, ska gå och ta mig nå mat i magen och sedan sova, är ledig imorn, men jag måste ju tänka på min sambo som ska upp tidigt och jobba! Tjing!


Kommentarer
Postat av: Anonym

när sticker vi tillhedis då?

2009-02-03 @ 23:49:25
Postat av: Anonym

snygg ställning carrow ;)

2009-02-04 @ 16:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0