Hard work work

Haha, har jobbat 08-16 idag på hotellet, fick jobba tillsammans med Carro idag, de är näääääjs!

Alltså vädret är inte så roligt här nu, har till och med kommit lite snö, men verkligen inte lika mkt som hemma. Men det blåsar som fan, kunde knappt sova i natt för att vinden väckte mig hela tiden, blev knäpp! Men vi har då ialf tänkt bege oss ut på en promenad ikväll. Ni märker ju om vi blåser bort eller inte, man jag tror faktiskt att det börjat lugna ner sig lite.

Som jag skrev i det förra inlägget så var vi och tränade igår. Först Core och det gick hur bra som helst, tränade i en halvtimme fast det kändes som 5 min, positivt måste jag säga. SPRANG SEDAN HELA 6 KM PÅ ETT BAND, jag är nästan stolt över mig själv med tanke på att det var ett tag sedan jag rörde på mig på det sättet. Som belönning så bastade vi och bubblade efter de.


Carro. Luuu och Sanna, thihihi

Nu är det dags att kolla tvätten!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: carroid

snyggingar!!



och jag har träningsverk :S :S :S :S

2009-02-10 @ 18:07:24
URL: http://carolineidenas.blogg.se/
Postat av: lindaddddddddddda

magaaaaaaaaad, freeesch!

öj kom och strula mämä..jag är "lonly, sviken, ensam, inga väner" i emilios hak...



blod svett und tears

2009-02-10 @ 20:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0