!!!!

Jag sitter för tillfället och ser prison break och ahhhh så spännande! Kan inte sluta se..är på 9 avsnittet och  har 16 st..så några timmar till med prison break lär det bli framöver!

Annars idag så har jag jobbat på hotellet från 08-16, full dag med mycket att göra. Jobbar med en som heter Helga och hon är king, ser ut som en surkärning men beter sig då inte för en, tack för de!
Hade funderat på ett fara ut och springa ikväll men jag tror jag skjuter upp det till imorrn, eftersom att jag ändå är ledig, troligtvis, hoppas inte på det men. Carro ska ialf iväg och jobba cirkus 1 timme ikväll, så jag tänke följa med henne, kan bli rätt tajt eftersom att jag har ett rätt så späckat schema? eller så inte. Följer hellre med och tittar på när hon städar än att hänga på rummet som en och annan lodis.


Nu väntar prison break!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0