SNÖN

Det var inte ens lite roligt att köra bil till Byske igår.
Fy faan..

Snörök, dimma, halkigt, spårigt, onödiga omkörningar från andra trafikanter. osv..
ja, listan går göras lång.

Det var som sagt inte roligt att vara på vägen med ett fordon.
men tur att det var bättre väder idag då jag & Lalla har begett oss 73 mil söderut.

Måste ju bara säga att ta det lugnt ute i trafiken, för din & dina medtrafikanters skull.




Förutom att snön gör det farligt på vägarna, så har jag ändå ett litet leende på läpparna.
Kan då verkligen säga att det blir en vit jul, iallafall i norrland. (Betydligt mer)
Jag blir ju ändå bara borta i några få dagar här i 018-landet, så snön kommer jag ändå att få njut av.

Nog om vädret.

Jag & Lalla for i natt kring 03-tiden söderut. Kom fram till Uppsala kring 12. Resan gick rätt så smärtfritt, dock så var & är båda rätt så trötta.

Förutom att kramas med mormor & morbror så har vi hunnit med en tripp till IKEA där det inhandlades lite nödvändiga saker.
& trots att vi ändå är en bit från norra norrland så finns det snö här. Så en lykta gjord av snö har vi byggt, med en marschall i mitten som lyser upp det hela. Mysigt.

Ikväll blir det bingo lotto för hela slanten. Har ett x-antal lotter, här ska det vinnas pengar!!

Ha en trevlig dan före dopparedan! :) KRAM










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0