Lördag 19 December

Idag är det lördag, men inte vilken lördag som helst, utan fest-lördag ;)

Är riktigt taggad alltså!!
Typiskt bara att vi har lagfest ikväll som jag gärna också hade velat fara på.
Varför ska allt roligt hamna på samma kväll/dag? & det är ju inte så att jag kan klona mig & vara på två ställen samtidigt. Det skulle ju kunna vara den bästa julklappen...
..att jag när som helst ska kunna klona mig ! Hehe Jag har ju faktiskt varit snäll i år tomten :]

Lilla julafton hos B ikväll & utgång på folketspark är planen för ikväll, som sagt jag är taggad!

Ses i Dimman!






Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

NAJS:D

2009-12-19 @ 13:24:14
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: linda

linda naka rb & v ikväll

2009-12-19 @ 15:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0