Julafton

Idag är det dagen på året som dom flesta barn (Finns vissa vuxna också) längtar efter.
Dagen som man umgås med sin familj, nära & kära, man äter god mat, ser på Kalle Anka & förhoppningsvis
så öppnar man julklappar, om man har varit snäll, det vill säga.

Denna jul är jag hos mormor i Uppsala med mormor, morbror Janne, hela familjen & Lalla.
Människor som jag tycker så mycket om, det kan ju inte bli så mycket bättre.

Jag vill bara hälsa alla en riktigt god jul!



Btw, min morbror for hem för ett tag sen & ringde nyss & sa att han blivit stoppad av polisen.
Fick blåsa & givetvis så hade han ju inte druckit en droppe men han fick veta att han var den enda av 10 som inte hade det.
Alltså 9/10 åkte fast för fyllekörning ikväll här i Uppsala, SINNES!! På självaste julafton...
..va hemma med familjen istället för att köra bil onykter, hur svårt kan det vara??

Kommentarer
Postat av: goo' jul

alkis-uppsala..förstår nu varför du vill flytta dig

2009-12-24 @ 21:11:29
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0