Fredag

Fredakväll & jag gör naaaaada. Har varit och kikat på lite innebandy lir på eddahallen, IBK-Alliansen
IBK avgjorde med endast 1 min kvar, trodde faktiskt att dom skulle vinna med en högre siffra än 3-2, men ack så fel jag hade. Resten av kvällen kommer väl jag att tillbringa här, om inte LD kommer förbi :)
Kan ju passa på att ge alla singel brudar där ute ett tips, skaffa då fan aldrig en kille som gillar att spela tv-spel, KAAMAN

Aja, är sliten utafan för tillfället, har legat 4 timmar i pluret och sprattlat, sparket, osv osv osv idag.
Trodde ju så klart att jag skulle få vara ledig imorn & typ sova bort hela dagen, (en dröm?) men icket,
vattengympa utbildning idag & SPINNING utbildning imorn, Tack och lov att det endast är en timmes pass!!!

 Minnen !

Kommentarer
Postat av: Lillis

haha! känns som igår! (så söta vi var)

2009-08-23 @ 18:29:46
URL: http://weeiicklund.blogg.se/
Postat av: EmmaMa

jag saknar typ projektarbetes tiden!

2009-09-02 @ 21:02:50
URL: http://emmamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0