Ja men jaaaaada

Helgen har som börjat bra!
Igår var jag, Carro & Ante på Cafè Kafka och tog en fika, eller jag köpte en varm choklad som var as god !
Mycket bättre än den på Waynes i Skell, haha.
Men hur som haver så satt vi där ett snackade skit som alla andra, hehe
men sen så gjorde vi något rätt så ovanligt, Vi spelade spel, nämligen Geni! 
Och jag, alltså jag Sanna Häll - Pettersson svarde rätt på mer än en fråga, haha Det händer aldrig, jag är INTE allmän bildad. Så jag & Carro kom på delad första plats, hade bara Norge kategorin kvar och jag har då ingen koll på kultur, historia eller sport i Norge, så vid 00.30 tiden la vi ner spelandet och traskade hem. Om jag ska vara ärlig så var det mest för att jag inte orkade hålla uppe mina ögon längre, fy så trött. Och hur lätt är det att vara trött medans man ska läsa massa frågor på norska, tror jag läste dom på thailändska där ett tag, fatta nada.

Imorse hade men ju då en helt underbar sovmorgon.
Gick upp vid 11-tiden och gjorde leverpastej mackor med röd paprika, inte dålig frulle.
Sen så promenerade vi till City Nord, ett köpcentrum. Köpte ett hårband & mat. Mat = Pizzabuffé Gott
Nu så sitter vi i sängen med datorn i fammen och jag har nyss laddat hem two and a half men, blir nog ett eller två avsnitt för sen är det dags att göra sig i ordning för utgång!
Blir att ta någon cider med Carro & Stine-Lise ikväll, Trevligt.

 

Varm Choklaaaad!                                                                   Geeeeeni!


Kommentarer
Postat av: c

sötnos!

2009-04-18 @ 16:54:47
URL: http://carolineidenas.blogg.se/
Postat av: linda

fyfan satan så fräsch i håret osv osv

2009-04-18 @ 20:17:38
Postat av: LIllis

DU ÄR SÅ SNYGG SANNA! saknar dig masssssoooorrr :)

2009-04-20 @ 17:55:03
URL: http://weeiicklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0