Söndag

Ja men då var det söndag igen. Varför går tiden fortfarande så fort?? Blir galen, snart sitter jag på bussen tillbaks till Bodö...och för tillfället så är jag inte så sugen på den tanken. Blir förövrigt jobb på iss i 2 veckor direkt jag kommer tillbaka. Och vilken tid innebär det då att jag måste stiga upp? JOO, 05.15 i 2 VECKOR!? Jag är nervös. Bäst att ta vara på min sovmorgon som jag får här hemma. Men imorn, som sagt ja då blir det banken kl 10.00, Måste fixas. Kan ju tyvärr inte leva utan pengar, den önskningen kommer nog aldrig att gå i uppfyllelse.

Har ialf hunnit säga hej och Hejdå till lillfjortisen Jessica ;) haha, som jag tror sitter på ett flyg till USA just precis NU, ååååh är så avis på dig! Ha så kul honey :)

Ikväll så har jag varit på möte med IBK, inte många närvarande men det var kul att träffa alla som var där! Är redan peppad på försäsongsträningen, hoppas bara att jag hinner hem till den, annars så får jag ta tag i den på egen hand!

Har även fått vinka adjö, okej, så serisöst vare inte, men Lalla har farit til Arvidsjaur i dag, VARFÖR MÅSTE DU FARA NÄR JAG KOMMER HEM!? Men okej han har praktik där, Tycker inte om sånt för tillfället. Saknar dig redan!

Till veckan blir det FEST med mina favvo vänner som jag saknat så mycket! Längtar, längtar!

NU ska jag Baaaada, ja ni hörde, så skönt att vara ligga och koppla av i ett badkar, man känner sig liksom som 7 år igen. hehe men de är mysigt.

 Jag hade tänkt bada med massa skum! thihih






Kommentarer
Postat av: lindada

vad fint kort du knäppte live från badkaret på rotegatan 7 hihi.

På torsdag, all in and no return!

ska snart på bolaget...storhandla hahhaa!

2009-04-06 @ 10:14:08
Postat av: carro

åhh, jag badade skumbad igår! :)

2009-04-07 @ 00:03:23
URL: http://carolineidenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0