Nöjd



Jag drack min första hela öl igår, dock den & det enda jag drack men ändå, jag är fan nöjd ;)

Skrev ju i förra inlägget att det skulle bli en film kväll, men planer ändras rätt så fort ibland. Men en lugn kväll blev det hur som haver för min del, tackade nej till alkohol och tackade nej till utgång, trots att den svenske rapparen Ken Ring spelade på barbeint, men är man inte taggad så är man inte. Blev några avsnitt av two and a half men för mig istället. hehe.

Aja, nu taggar jag för dom sista 4 dagarna på ISS!

Och hejdå till familjen min som far till utlandet, Cypern imorn, Hade så bra ! Och njut av värmen och ledigheten !

På tal om resa föresten, Jag och Jonna har nu bokat vår lilla tripp till mormor & Janne i Uppsala. Den 27 maj, 22.46 tuffar vi iväg med tåget, stannar över helgen och tar flyget tillbaka till norr kring 14 tiden söndagen den 31 maj, kommer att bli king !



Carro & Linda utanför mormor i Uppsala !

Kommentarer
Postat av: lindada

vart det en tidigare resa ner till dagny?

hahah snajjsigg pirre :);)

2009-04-26 @ 23:18:53
Postat av: hej igen

...och du gör framsteg med alkholen..först vin o nu öl jaaaa

2009-04-26 @ 23:19:44
Postat av: Hp

Ja, börjar jobba på parken den 1 Juni, så det fick bli en vecka tidigare :)

Haha, JAAA JAVET ;) Det är ju värt att lära sig att dricka lite billigare alkohol ;)

2009-04-27 @ 13:20:56
URL: http://sannahp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0