Bara 2 dagar kvar..

på ISS, Känns som riktigt najs. Sen så blir det lång helg, vilket innebär att jag är ledig fredag, lördag, söndag. (om dom inte ringer från hotellet, men den risken är väldigt liten eftersom att det är första maj helgen), annars så blir det jobb på hotellet nästa vecka.

Har dessutom beslutsångest, ska jag fara hem söndagen den 10 maj eller fredagen den 15 maj? Om Carro far hem tidigare så innebär det att jag måste bo här själv med Arne, inte hela världen men ändå. Kommer inte att ha så mycket till tidsfördriv. Men sen det positiva om jag stannar till den 15 = 4-5 fler jobbardagar, vilket innebär mer pengar! Tåls att tänka på det här.

Aja, på tal om jobb, ska och städa ett hotellrum på Thon nu, Några kronor extra kan ju vara bra att ha ;) Haaade.

 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Duktig flicka!!

2009-04-29 @ 09:33:45
URL: http://jessicanii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0