Onsdagen den 12 sep.

Att vara bakis och gå på en föreläsning är inte att rekommendera, hata när det händ. 
 
Men jag hade en sjukt bra kväll igår, så frågan är ju ändå om det var värt det (?) Tåls att fundera på.
Spökboll var vad som stod på schemet ja. Mitt lag, det vill säga st patricks day kom på en hedrande 4:e plats. Leken var lika rolig nu som förr, dock lite svårare att spela utomhus och inte ha några plintar att gömma sig bakom. Snacka om att pedagoger är tävlingsinriktade, blev lite dålig stämning där ett tag. Men i slutändan så tror jag ändå att alla var som nöjda. Åtminstonde på snerikes nation (där vi gick ut) och alla hade fått lite mer alkohol i kroppen. Var på krogen från 19.30-00.30. Inte riktigt min grej att gå ut så tidigt men tydligen så gör man det under insparken eftersom att ALLA är ute under dom här veckorna så vill man ta sig in någerst så gäller det att vara på plats rätt så tidigt. Men å andra sidan så är det rätt så skönt att börja partaja hyffsat tidigt och göra en tidigare kväll än vanligt. Men tror att det här med tider kommer att lösa sig sen i framtiden. Nu blir det nog lugnt med alkohol till på lördag då SEXAN är, vet ej varför det heter så men det är ialf den stora avslutningsfesten. Jag & Louise har inhandlat oss en St patricks day klänning, vi kommer att vara mycket fina ;) 
 
 
(Något liknande, den är som tur är inte lika kort & urringad)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0