Lärargasque

 
Eftermiddagen (14.00) kanske inte började på bästa sätt. För det första så regnade det (som vanligt) och jag hade på mig en orange klänning som är kortare fram och hyfsat lång bak, skulle tillsammans med Matilda cykla till förfesten, när jag kommit en bit på cykeln (håller i den längre delen på klänning) så åker huvan av, och eftersom att jag lockat håret i 1 timme så vill jag gärna rädda håret från attt bli rakt genom att släppa kläningen och dra upp luvan igen, 2 sek senare så sitter jag fast med klänningen i bakhjulet, 2 dm av klänningen blir oljig och trasig. Får till och med be en förbigående tjej om hjälp så att jag får mig lös. Happ, då var det bara att vända på steken och byta klänning (regeln och knälång klänning bröts med andra ord, fast var inte ensam) När vi kom fram till förfesten var man blöt från topp till tå. Lånade Mikaelas hårfön och locktån sen var festen igång. 
 
Efter denna prosidur så blev kvällen riktigt lyckad!!! Tack för det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0