Första redovisningen, check.

Hade redovisning på ett grupparbete idag, vad hände med att jag brukar vara så jävla nervös, tror att jag börjat lära mig att hantera min nervositet, skön-T! Min grupp btw, superduperbra! Ibland har man då allt för tur :)
 
Bokcirkel är vad som väntar imorgon, jag har läst boken små barn i förskolan, den första boken hittils som faktiskt var riktigt intressant och lättläst, måste inhandlas -en bra bok att ha i framtiden- 
 
Annars så har jag inhandlat mig ett årskort på Friskis & Svettis här i Uppsala, ligger cirkus 500 meter från mormor, nära och bra. Precis som det ska vara, cyklar dessutom förbi där varje gång jag ska på universitetet. Var där med Catrin & Emma idag, imorgon ska jag & Matilda in och motionera. Bra där!
 
Puss, och god natt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0