Update

Då ska vi se vad jag har för bilder att bjuda på idag då. Många av bilderna har det flesta säkert sett via instagram eller facebook men jag har en mor som inte använder sig av sådana sociala medier (tur de) så för hennes skull så blir det ibland lite dubbelt upp. 
 
Igår såg jag på datorn, tacka vet ja internet. Kvalmatchen mellan Sunnanå och QBIK. Där Skellefteålaget gick vinnande ur denna strid. I och med detta lirar dom i damallsvenskan kommande säsong. Hjärtliga gratulationer.
 
 
Gillar ju egentligen inte att se fotboll på tv:en/datorn men det finns undantag, Skellefteålag & Sverige ser jag gärna.
 
 
En klassisk frukost ala Sanna.
 

 
Här är en bild på en teckning som mitt arbetslag gjort. Lusse är den som ritat det fina. Hade redovisning idag om olika pedagogiska inriktningar och då valde vi miljöfostran eller som man brukar kalla det I ur och skur. 
 
 
Tillslut så måste jag nämna att jag gått över till Frötuna IBF i innebandy och hur stor var oddsen att det nummer som jag haft i alla sport under min karriär fanns kvar!? Snacka om tur, så glad. #14 heart
 
Sedan, som alla vet. Tårar. Glädje. Kärlek. Sverige. VILKEN JÄVLA UPPHÄMTNING!!!
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag funderar starkt på att skaffa mig Facebook. Man verkar få veta så mycket där. Då kan ju jag bli vän med alla dina vänner, så man får lite information, bra va?

2012-10-17 @ 22:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0