Tis, ons, tors.

Tisdag:
 
Skola i vanlig ordning på dagen, på eftermiddagen strossade jag & Matilda runt på vaksala torg där det då var höstmarknad. Riktigt mysigt. Matilda handlade pepparkakste och julkaffe, då fick även jag julkänsla. Själv så shoppade jag en sportbh och munkar.
 
 
Satan i gatan så goda. Åt inte riktigt upp alla själv, bjöd mormor också.
 
Onsdag:
 
Hade långlunch denna dag så jag, Louise & Vanessa hade sen tidigare bestämt att vi skulle dra och äta Sushi. Dessa två brudar fullkomligt älskar sushi medans det var för mig första gången. Rå fisk? Helt okej. Kan inte påstå att det är något jag längtar efter men kommer garanterat att testa igen. Dom hade inte denna dag sushi med räkor på, så det måste jag se till att testa någon dag.
 
Kvällen spenderades med Matilda först på friskis & svettis och sedan på Allianshallen. Cykelvägen dit var väl kanske inte den roligaste (hade bara åkt bil dit tidigare så visste inte exakt hur man cyklade) sen så var klockan efter 21 och hallen ligger inte så centralt så träffade inte på så många människor på vägen som man kunde fråga om hjälp. Men stötte på en tjej som gav oss en vägbeskrivning. Så tillslut var vi där. For givetvis dit av en anledning. Innebandymatch. Frötuna, det lag som jag nu har skrivit på för, (div 4, typ korpen) lirade sin andra match för säsongen och tog hem ytterliggare tre poäng. Nästa söndag (21:a) är det förhoppningsvis jag som är med på planen. Galet kul isådana fall.
 
 
Torsdag:
 
Var idag ledig från både föreläsning & seminarium, men cyklade ändå till skolan för att läsa en bok till imorgon. Bra Sanna. Sen cyklade jag även förbi Norrlandsnation för att få info om gästkort. Mina fina flickor kommer om en vecka och för att dom ska ta sig in på en nation så behöver dom ett gästkort, så det ska fixas när dom anlänt. Den stor händelsen idag, var att jag fick besök av far min. Gjorde några ärenden och käkade på Allstar. Tack för det pappa.
 
 
Så, ska slå igång en film och sedan sova, Tjing.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0