Slutet på oktober

Denna helg har varit väldigt lugn. Brukar ju ofta vara så när alkoholen inte är inblandad, skönt ibland. Har sparat lite pengar dessutom. Men helgen har varit nästan lite för lugn, nu känner jag mig som rastlös. Tur att jag har planer för  denna sönsdagskväll då jag ska cykla till Flogsta (Uppsalas största studentområde) och umgås med några brudar, planen är att göra något typ av fruktsallad, se solsidan och bara umgås. 
 
Har ialf hunnit med att baka bullar igår, blev hyfsat nöjd. Extra goda blir dom ju med kall mjölk till. 
 
Sen idag har jag mest funderat på den som hände i Malå igår. Fy, så otrevligt. Overkligt. Ofattbart, verkligen en mardröm. Antar att de flesta vet vad jag pratar om. Annars kan ni läsa om olyckan här
 
Ha en fortsatt trevlig helg, tjing.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0